29 Temmuz 2009

Amazon Gets Ready For Celebration


Celebration, single kapağı ve parçanın albüm versiyonu tanıtım prömiyeri amazon.com internet sitesi aracılığıyla yayınlandı.
Tabiki korktuğum başıma geldi, single kapağı son derece özensiz ve sade ve yine bir kez anladım ki fanlar birçok yerde resmi çalışmalardan daha başarılı işlere imza atıyorlar.

Herneyse Celebration albüm versiyonu süresi 3:35 olarak belirtilmiş. Albüm versiyonu tanıtım prömiyerini indirmek ve dinlemek için linklere bakınız...

ENGLİSH VERSİON

Amazon.com is ready to Celebrate with Madonna. They published the “Celebration” single cover and a preview of the track. It will be available for download on August 4th – a day after it’s radio premire. Track length is 3:35.

LİSTEN
DOWNLOAD

2 yorum:

  1. Ben kapağın sadeliğini sevenlerdenim fakat yeniliğe düşkünlüğüyle tanınan Madonna'nın bir değişiklik yapıp bir single kapağını fan yapımı çalışmalar arasından seçmesini isterim.Çünkü dediğin gibi süper işler çıkıyor bazen.

    Belki erken konuşmuş olacağım ama albüm versiyonunu duyunca bu şarkı COADF'in bir devamı dedim :) Bilmem sizler ne düşünüyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  2. Fanlar bazen değil her zaman süper işler çıkarıyorlar.
    Ben sade kartonetleri sevmem hiç bir zaman madonna'nın kıpır kıpır dinamik ve renkli havasına sadelik hiç yakışmıyor.

    Bu arada aşağıdaki fan yapımı olduğu iddaa edilen single kapağının official olduğu belirtilmiş bir sitede, hatta 2 şarkılık single cdsinin resimleri çekilmiş. Neyse netleşir bir kaç güne oda kesinlikle.

    Celebration parçasını tam olarak dinleyemediğimiz için ben hala bir yerlere oturtamadım parça güzel ama hangi albüm dönemini yansıtıyor sorusuna bir cevap veremiyorum.Bu şarkı yeni bir başlangıcın geçişi olabilir ya da tüm madonna eserlerinin bir özetidir belkide...

    YanıtlaSil