27 Kasım 2009

Herkese "10.000" Kez Teşekkürler!

Bugün blogun 10.000 tık barajını geçtiği gün olması sebebiyle sevincimi ve yaptığım ilerde yapacağım çalışmalar hakkında bir takım bilgiler vermek istedim siz değerli okuyuculara...

Madonna ile ilgili yeni çıkan haberlere doğrudan ulaşma imkanım olmadığı için, güvendiğim ve doğruluğuna inandığım fan sitelerinden haberleri kopyalayarak ve türkçeye çevirerek yayınlamaya çalışıyorum. Blog'a yabancı fanlarında hatırı sayılır ilgisi olduğu için çıkan önemli haberleri ingilizce olarak da koymak zorundayım. Yeni çıkan haberleri olabildiğince bir hızla hemen yayınlamaya çalışıyorum, bu yüzden bazı çeviri hataları vb yanlış çeviriler olması son derece doğal. İleri derecede ingilizce bilgim olmadığı için elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum.
Diğer madonna blog ve siteleri bir sürü yönetici ve ortak bir çalışma sonucu yayın yapıyorlar. Benim bu işi tek başıma ve büyük bir hevesle yaptığımı asla unutmayın.

Her madonna haberi yayınlama gibi bir derdimde yok. Müzik ve sinema ile ilgili bütün çıkan haberleri yayınlamaya çalışıyorum. Günlük fotoğrafları, malavi ve israil maceraları gibi direkt müziğiyle ilgili olmayan haberlerle ilgilenmiyorum. Bu yüzden bununla ilgili fotoğrafları ve haberleri diğer sitelerden görürseniz sakın ola yetişemediğimi, ihmal ettiğimi felan düşünmeyin. Madonna'nın özel hayatı hiç bir zaman beni ilgilendirmemiştir...

Blog'a eklediğim mesajlarda kullandığım resimlerin bazılarını kendim tasarlıyorum. Herkesin bildiği bir resmi kullanmak yerine ufak defek değişiklikler kullanarak yayınlamaya çalışıyorum.
Aynı zamanda blogun yayın tarihinden itibarenki tema çalışmalarının tamamı bana ait. Grafik eğitimi almamış biri olarak yaptığım çalışmalar bu işin mesleğini okumuş insanlarla yarışacak düzeyde. Yaratıcılığın bu işin eğitimini almaktan daha önemli bir artı olduğunu insanlığa kanıtladığım için ki bu zaten bilinen bişey gerçekten çok mutluyum. Hayatımın hiçbir evresinde mütevazi olamadığım içinde insanların bu duruma alışmalarını istemekten başka yapabileceğim bişey yok.
Bir kaç gündür photoshop programıyla ilgileniyorum, bunlar tabii benim için bir ön hazırlık çalışmaları elbette.Yakında madonna ile ilgili art çalışmalarımı buradan yayınlayacağım.

Bu blog multimedia odaklı bir amaca hizmet ettiği için videolar, müzikler, fotoğraflar vs. materyallerin sıkça bulunması gerektiğine inanıyorum. Blog'un multimedia içerikli olması madonna'nın tüm official ürünlerinin bulunacağı anlamına gelmiyor elbetteki. Satışlara herhangi bir olumsuz etkisi bulunacak materyallere yer vermek istemiyorum. En azından bu belirli bir süreliğine böyle olacak. Kaldı ki madonna'nın unoffical ürünleri o kadar fazla ki resmi ürünlere koyma gereği bile duymadan her geçen gün yeni bişeyleri çıkıyor.
Ayrıca bloga eklediğim video, resim, music vb. download linklerinin büyük kısmı kendi özel uploadlarımdan oluşuyor. Çok büyük boyutlu dosyaları upload edebilme zamanım ve imkanım olmadığı için mecburen bu linkleri başka kaynaklardan telafi etmeye çalışıyorum. Filefactory ve megaupload sitelerine yüklediğim dosyalar türkiye'den engelli olduğu için ufak bir dns adresi değişme yöntemiyle istediğiniz dosyaya erişebilirsiniz.

Blog'un şuanda madonnachile de yürütttüğüm reklam kampanyası dışında hiç bir tanıtım işiyle uğraşmadığım için daha fazla kitlelere ulaşmasını istiyorum. Dolayısıyla sizlerden bu konuda ufak yardımlar istiyorum. Üye olduğunuz madonna sitelerine imza kısımlarına blogun adresini yazabilir ve konuştuğunuz yerli/yabancı madonna fanlarıyla bu platformu paylaşabilirsiniz.

Yaptığım hizmetin karşılığını aldığım övgü dolu sözlerle(yabancı fanların ilgisi) pekiştirerek yoluma kaldığım yerden devam edeceğimi belirtip, herkese teşekkür ediyorum...

1 yorum:

  1. Keyifle takip ediyorum, paylaşım için teşekkürler.Devamlı olması dileğiyle.

    YanıtlaSil